مارک های ساعت مچی: تثلیث مقدس ساعت سازان
نوشته شده توسط : reza
 
Holy Trinity یا Big Big سه طبقه بندی شل است که توسط متخصصان ساعت به محبوب ترین مارک ساعت لوکس جهان ارائه می شود. Audemars Piguet ، Patek Philippe و Vacheron Constantin سه مارک تجاری لوکس هستند که آنها تولید می کنند. اعتقاد بر این است که هر یک از آنها به اوج ساعت سازی رسیده اند.
 
آنها از بالاترین کیفیت مواد استفاده می کنند ، ساختاری انکار ناپذیر دارند ، سابقه درخشانی دارند و تا به امروز بر فضای تماشای لوکس تسلط دارند. در زیر ، من مختصراً درباره هر یک از این شرکت ها توضیح می دهم و راهنمایی هایی در مورد نحوه انتخاب از بین آنها ارائه می دهم.
 
Audemars Piguet
 
داستان AP با همکاری ادوارد آگوست بیگو و ژول-لوئیس آودمارس در سال 1875 آغاز شد. هر دو در آن زمان سازندگان تحسین شده آب بودند ، اما هیچ یک از آنها نمی دانستند که مارک تجاری آنها در نهایت چقدر موفق خواهد بود.
 
دستاورد قابل توجه آنها در اواخر قرن نوزدهم ایجاد اولین ساعت تکرار شونده بود که در صورت تقاضا ، زمان را به صورت زنگ به شما می گوید. اگرچه این ممکن است در دوران مدرن چشمگیر به نظر نرسد ، اما نمایش سلطه در سال 1892 بود.
 
Audemars Piguet از مدت ها قبل غول ساعت سازی بوده است ، اما لزوماً تا سال 1972 از بسته بندی جدا نشدند. این تاریخ رونمایی از بلوط سلطنتی Audemars Piguet Royal است.
 
 اغلب اوقات ، یک ساعت واقعا دنیای ساعت سازی را شوکه نمی کند ، اما در این مورد ، Royal Oak این کار را انجام داد. این دو جهان را که زمانی جدا از هم بودند جمع کرد: ورزش و تجمل. از یک طرف ، فوق العاده جامد بود و از فولاد ضد زنگ ساخته شده بود. از طرف دیگر ، این کار با نوعی کاردستی ساخته شده است که به طور عادی در لوکس بودن پیدا می کنید.
 
Royal Oak به سرعت به یکی از محبوب ترین ساعتهای جهان تبدیل شد و روند از بین نرفت. آخرین اقدام AP رونمایی از خط جدید Audemars Piguet Code 11.59 بود. در حالی که استقبال از آن متفاوت بود ، بیشتر علاقه مندان با دیدن تکامل نام تجاری از تولید یک مجموعه تقریباً منحصر به ایجاد کاتالوگ جامع تر ، هیجان زده شدند.
 
پاتک فیلیپ
 
Patek Philippe برند دیگری است که مدت هاست وجود دارد. در سال 1851 تاسیس شد و به سرعت به یکی از بهترین نام ها در جهان ساعت تبدیل شد. چیزی که تقریباً همه می دانند تسلط آنها بر پیچیدگی ها است ، مانند تقویم همیشگی. دیگر این که آنها ساعتهای واقعاً باورنکردنی تولید می کنند.
 
در حالی که AP دارای کاتالوگ نسبتاً محدودی است ، Patek Philippe گزینه های متنوعی دارد. به عنوان مثال ، دوستداران لوکس می توانند Patek Philippe Calatrava زیبا را انتخاب کنند ، در حالی که دوستداران ساعتهای ورزشی می توانند با Patek Philippe Nautilus همراه شوند. در هر صورت ، کلکسیونرها هنگام خرید از این مارک معتبر همیشه یک محصول عالی دریافت می کنند.
 
واچرون کنستانتین
 
آخرین عضو تثلیث مقدس Vacheron Constantin است. اگرچه یکی از بهترین مارک های ساعت در جهان است ، اما می توانم بگویم که کمترین شناخته شده در بین این دسته است. با این حال ، کیفیت محصولات آنها مطابق استاندارد AP و Patek است.
 
تنها چیزی که واچرون کنستانتین را خاص می کند سن است. در حالی که بیشتر مارك های سوئیس بیش از 100 مارك دارند ، این شركت از سال 1755 فعالیت خود را آغاز كرده است. این تاریخچه شگفت انگیزی است و شما می توانید مقداری از آن را روی مچ دست خود قرار دهید ، درصورتی كه انتخاب كنید محصولات آنها را بپوشید.
 
چگونه بین آنها انتخاب می کنید؟
 
اگر شما علاقه مند به خرید از یکی از این مارک ها هستید ، توصیه می کنم سه نکته زیر را مرور کنید. آنها باید در تصمیم گیری صحیح به شما کمک کنند.
 
    بلوط رویال - پیشنهاد می کنم هنگام انتخاب یکی از این مارک ها با رویال اوک شروع کنید. از بین تمام مدل های فروخته شده توسط هر شرکت ، این یکی بیشترین توجه افراد را به خود جلب می کند. اگر آن را دوست دارید ، با AP بروید. در غیر این صورت ، یکی از دو گزینه دیگر را انتخاب کنید.
 
    سایر مدل های خاص - اگرچه Royal Oak محبوب ترین دسته است ، مدل های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است بلافاصله به سمت آنها جذب شوید. من پیشنهاد می کنم نگاهی سریع به کاتالوگ Vacheron Constantin و Patek Philippe بیندازید. ممکن است خود را عاشق Patek Philippe Calatrava ، Vacheron Constantin Patrimony یا برخی از ساعتهای زیبا دیگر بدانید.
 
    شناخت برند - در آخر از خود بپرسید که چقدر به شناختن برند اهمیت می دهید. Audemars Piguet احتمالاً محبوب ترین ساعت ها را می فروشد ، در حالی که Patek Philippe در جایگاه دوم قرار دارد. از طرف دیگر ، ممکن است بخواهید مارکی بپوشید که افراد کمتری آن را تشخیص دهند. در این صورت ، با واچرون کنستانتین همراه شوید.
 
نتیجه
 
از این پس ، هر زمان که "The Holy Trinity" یا "The Big Three" را می شنوید ، مارک هایی را می شناسید که این باشگاه انحصاری را تشکیل می دهند. حتی بهتر ، اگر بودجه خرید یکی از آنها را دارید ، اکنون چند راهنما در مورد چگونگی انتخاب دارید. مهم نیست که تماشا کنید ، The Holy Trinity یک شاهکار واقعی سوئیس خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: ساعت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: